4 Ιουλ 2009

Τελικά δεν έχει πάτο ο κατήφορος του «Φεστιβάλ» Αθηνών - Επιδαύρου και του Γιώργου Λούκου

Που είναι η Άννα Συνοδινού;

Που είναι οι «Ευμενίδες» ή οι άλλες παραστάσεις σε αρχαία ελληνικά;

Που είναι ο αριστοφανικός Καρακατσάνης;


ΛούκοςΑυτά είναι περίπου συντήρηση, αρχαιολατρία και εθνικισμός σύμφωνα με τον γραφικότατο υπάλληλό μας, Γιώργο Λούκο (πρόεδρο του Δ.Σ. και καλλιτεχνικό διευθυντή του Ελληνικού «Φεστιβάλ», ο εικονιζόμενος δεξιά), τις χαζές και γραφικές αποφάσεις του. Ας υποθέσουμε πως τα παραπάνω είναι αρχαιολατρία και εθνικισμός. Γιατί τον ενοχλούν η αρχαιολατρία, ο (καλώς εννοούμενος) εθνικισμός και η συντήρηση όταν αυτά είναι ωφέλιμα και προάγουν τον πολιτισμό;

Δεν είναι ή δεν νιώθει Έλληνας ο «σύγχρονος Μοροζίνι», Γιώργος Λούκος;;;

Παλαιότερα, στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου είδαμε παραστάσεις μαλακεδόνων-σκοπιανών υπουργών και ανίερους νεωτερισμούς, εκτρώματα, αμανεδο-τραγωδίες των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ και καραγκιοζιλίκια του ιερόσυλου Ανατόλι Βασίλιεφ.

Εφέτος ο «περισσότερο Ευρωπαίος και λιγότερο Έλληνας» Γιώργος Λούκος, μας προσφέρει Ιουδαϊκούς πόλεμους και αντίστοιχη προπαγάνδα.
Βρε, δεν πηδιόμαστε λέω ‘γω;

Σύμφωνα με το περιοδικό ΙΧΩΡ:
«Στην ιερότερη θεατρική σκηνή του κόσμου, στην Αρχαία Επίδαυρο, κάποιοι στις 24 και 25 Ιουλίου 2009 φιλοδοξούν να μας «επιμορφώσουν» με το έργο του Ισραηλινού σκηνοθέτη Αμώς Γκιτάι που έχει τον τίτλο «Ο πόλεμος των υιών του φωτός κατά των υιών του σκότους». Το έργο βασίζεται στην ιστορία του Ιουδαϊκού πολέμου του Εβραίου Φλάβιου Ιώσηπου (1ος μ.Χ), μέλους της θρησκευτικής παράταξης των Φαρισαίων, καθώς και εκφραστή διαφόρων σχολών του Ιουδαϊσμού, στις οποίες και εφοίτησε.»

ΙΧΩΡ Κόσμος - Εβραϊκή προπαγάνδα στην Αρχαία Επίδαυρο
Διάβασα πως ο Αμος Γκιτάι έχει συγκρουστεί στο παρελθόν με τις αρχές του Ισραήλ και έχει λογοκριθεί από αυτό το νέο κράτος. Συνεπώς (εάν συνέβη αυτό και εάν συνεχίζει να έχει την ίδια άποψη για την οποία λογοκρίθηκε) δεν στρεφόμαστε αμέσως εναντίον του Ισραηλινού κινηματογραφιστή αλλά εναντίον του περιεχομένου της παράστασης που θα παρουσιάσει, καθώς αυτό βασίζεται στην «Ιστορία Ιουδαϊκού πολέμου» του ανθέλληνα φαρισαίου Ιώσηπου.

Σύμφωνα με τον γνωστό φαρισαίο Ιώσηπο:
Περίπου το 66 έως το 70 μ.μ. τα Ιεροσόλυμα είχαν ξαναγίνει ένα απέραντο κωλοχανείο (δηλαδή συνηθισμένα πράγματα για τη πόλη).
Λεηλασίες, βιασμοί, σφαγές, παρά φύσιν συμπεριφορές των Ιουδαίων και αντίστοιχες ερωτικές πράξεις. Την τάξη επέβαλαν οι ρωμαϊκές λεγεώνες του στρατηγού Τίτο. Εάν κάποτε υπήρξαν οι Ιουδαίοι (ή εβραίοι αν προτιμάτε) ως φυλή, τότε εκείνη την εποχή άρχισαν να τελειώνουν φυλετικά.

Αψίδα τού Θριάμβου του ΤίτουΑψίδα τού Θριάμβου του Τίτο

«Δυστυχώς» (κρίμα που γράφω «δυστυχώς», όμως έτσι νιώθω) ξέφυγαν αρκετοί Ιουδαίοι οι οποίοι τα επόμενα χρόνια, αφού κατέστρεψαν ναούς του Δία, της Εκάτης, του Απόλλωνα κ.α., σφάγιασαν 240.000 Έλληνες στην Κυρηναϊκή, 220.000 στην Κύπρο και έναν μεγάλο αριθμό στην Αίγυπτο, κανιβάλισαν τα πτώματα και έπραξαν αρκετά χειρότερα πράγματα σύμφωνα με τον ιστορικό Δίων Κάσσιο.

ΕΒΡΑΙΟΣΑς παραβλέψουμε τα παραπάνω και ας γυρίσουμε στο σήμερα. Στις 24 και 25 Ιουλίου τα "goym" θα παρακολουθήσουν ένα «υπερθέαμα» που θα αναφέρεται στο «πόλεμο των υιών του φωτός κατά των υιών του σκότους» και το έργο του φαρισαίου Ιώσηπου.

Αναρωτιέμαι ποιούς θα παρουσιάσει ως υιούς του φωτός και ποιους ως υιούς του σκότους. Νομίζω πως αποκλείεται να παρουσιάσει τους Ιουδαίους ως υιούς του φωτός, εκτός αν είναι ακραία φανατικός. Σε αυτήν την περίπτωση να του δανείσουμε εξοπλισμό κατεδαφίσεων για να πράξει ότι και οι πνευματικοί πρόγονοι του. Βέβαια, μπορεί να μην τα χρειαστεί γιατί ίσως σκοπεύει να κατεδαφίσει πνευματικά τον ιερό χώρο.

Πάντως, ακόμα και να τον κατεδαφίσει προσωρινά ο Γκιτάι θα είναι χαμένος γιατί οι πνευματικοί απόγονοι των Ιουδαίων πλέον ασχολούνται με τον αθλητισμό, τις επιστήμες, την υγιεινή (πλένονται συχνά), το θέατρο (απόδειξη ο ίδιος) κ.α.

Ελπίζω ο Αμος Γκιτάι να γνωρίζει ή να έχει πληροφορηθεί πως αντιδρούν οι Έλληνες διαχρονικά όταν δεν τους ικανοποιεί η θεατρική παράσταση που παρακολουθούν.

Μην κάνετε το κόπο να γράψετε σχόλια ή να εκφράσετε την γνώμη σας στο διαδικτυακό τόπο του «Φεστιβάλ». Δεν πρόκειται να τα δημοσοποιήσουν...

Περισσότερα:

- ΙΧΩΡ Κόσμος: Εβραϊκή προπαγάνδα στην Αρχαία Επίδαυρο
Θα πάνε Έλληνες να παρακολουθήσουν ένα τέτοιο μισαλλόδοξο κήρυγμα αισχρού ρατσισμού και βίας που αναζητά μάλιστα και ιστορικό υπόβαθρο και δικαίωση;
- Τι θα μάθουμε στην Επίδαυρο στις 24 Ιουλίου;
Τελικά μήπως μήπως ο κύριος Γκιτάι είναι ειρηνιστής και τον παρεξηγήσαμε; Μάλλον όχι...
- "O πόλεμος των υιών του φωτός κατά των υιών του σκότους".Η βεβήλωση της Επιδαύρου!
Οι πρόγονοί μας έλεγαν:ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑ ΚΙΝΕΙ.
- Οι Ισραηλινοί προσπαθούν ν’ αποτινάξουν τον σκοταδισμό και η Ελλάδα …κατεβάζει το διακόπτη!
Η Επίδαυρος οφείλει να προάγει τον πολιτισμό, την Ελευθερία του πνεύματος, τη συναδέλφωση.Όχι το εμφύλιο ή αλλόφυλο μίσος, όχι τον σκοταδιστικό ρατσισμό, όχι το υπόβαθρο θρησκευτικών καθάρσεων
- «Φεστιβάλ» Αθηνών - Επιδαύρου
Οι φετινές παραστάσεις στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου. Ευτυχώς, υπάρχουν και αξιόλογες παραστάσεις.
- Αυνανισμός στον ιερό χώρο της Επιδαύρου!
Οι άλλες μαλακίες (κυριολεκτικά) του «Φεστιβάλ».
- «ΜΗΔΕΙΑ»: Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ
Καραγκιοζιλίκια 1.100.000 ευρώ! «Ταυρομαχίες» και εκτός αρένας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: